Kesäuimakoulu

3.6.-13.6.2024

ma-to 14.00-15.00 (8x)

Kesäuimakoulu on tarkoitettu 7-11 -vuotiaille lapsille. Opetus järjestetään Lahden maauimalassa ison altaan matalassa päädyssä ja uimataitovaatimuksena on vähintään 10m yhtäjaksoinen uinti.

Uimakoulu alkaa maauimalan porteilta klo 14.00 ja päättyy samassa paikassa klo 15.00. Uintiaika altaassa n. 14.10-14.45 (35min). Uintipäivät ovat maanantaista torstaihin kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla (uintikertoja yhteensä 8).

Käytämme normaaleja pukutiloja ja lapset toimivat pesu -ja pukutiloissa itsenäisesti. Vanhempi voi olla mukana avustamassa pukuhuoneessa, mikäli maksaa itselleen maauimalan sisäänpääsymaksun.

Uimakoulun sisältö:
- liukuminen ja sukellus
- oikea uintiasento
- vapaa- ja selkäuinti
- temppuiluja ja hyppyjä

Hinta 60 e (+ seuran jäsenmaksu 20e. Mikäli on ollut seuran toiminnassa mukana kevätkaudella, on jäsenmaksu jo maksettu).

Mukaan mahtuu 10 lasta. Uimakoulu toteutuu, mikäli ilmoittautuneita on vähintään 5.